FAQ's

Det skal være nemt at sende pakker fra dør til dør, men spørgsmål kan opstå. Her svarer vi på de oftest stillede spørgsmål. Finder du ikke det svar, du leder efter?
Du er altid velkommen til at kontakte os.
Har du spørgsmål der vedrører vores AIR service?
Ring på tlf. 36 32 11 00 eller skriv til os kundeservice@jetpak.dk
Har du spørgsmål der vedrører vores ROAD service?
Ring på tlf. 76 96 70 70 eller skriv til os info@jetpak.dk

Når du booker din Jetpak-pakkelevering via vores service i AIR, så book her eller kontakt os her

Jetpak er kvalitets- og miljøcertificeret.

Læs gerne mere her

Du skal indpakke varen i en pakke, der passer størrelsesmæssigt. Pakken skal have en hård og stabil overflade og en blød midte for at få den bedste beskyttelse. Indholdet skal pakkes, så det lever op til en standard pakkehåndtering.

Læs mere her

Ja, Jetpak opkræver brændstoftillæg.

Se venligst aktuelt brændstoftillæg her

Som afsender kan man hos Trafikstyrelsen ansøge om at blive såkaldt kendt kunde/befragter for at få hurtigere håndtering gennem security-kontrol. For afsendere, som ikke er klassificerede som kendte kunder, debiteres et security-gebyr.

Man skal være kendt kunde hos de forskellige myndigheder i respektive lande på de individuelle sprog.

For mere information kontakt venligst din lokale Jetpak afdeling.

I vores persondata-policy kan du læse om, hvordan dine oplysninger håndteres, når du sender pakker med Jetpak.

Nej, Jetpak sender altid pakker uanset ugedag, men man bør huske på, at modtageren muligvis ikke har åbent.

Ja, med vores hurtigste service Jetpak Direct garanterer vi leveringstiden, og du får pengene tilbage, hvis vi er mere end en time forsinket.
Læs mere her.

Ja, Jetpak er tilgængelig alle ugens dage, døgnet rundt, året rundt.

Ja, dette er muligt til/fra de fleste af vores destinationer i Europa. Bemærk at der er lokale åbningstider.

Kontakt Jetpaks kundeservice på +45 36 32 11 00 for mere information.